کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


تا حالا شده وقتی توی گوگل دنبال چیزی می گردین آنقدر چیزهای چرت و پرت بیاره که اعصابتونو به هم بریزه؟؟؟
به ادامه مطلب مراجعه کنید... ترفند های دیگری نیز میتوانید در مورد گوگل در اینجا پیدا کنید.

Google


توسط glassy



Loading


توسط glassy



برای تجربه ی راز های دیگر  گوگل می تونید عباراتی که در ادامه متن ذکر شده است را در کادر جستجوی گوگل وارد کرده و بر روی کلید I’m Feeling Lucky کلیک کنید تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید. به نظرم جالب هستند... و اما اگر مایل به خراب کردن گوگل هستید میتوانید به اینجا بروید!


توسط glassy



این آموزش برای افراد تازه کار است برای ساخت آیدی یاهو که به صورت کامل همراه با عکس از مراحل کار میباشد. برای ايجاد يک ID جديد بايد ابتدا وارد سايت یاهو شويد. صفحه اصلی اين سايت بصورت...


توسط glassy



با استفاده از این نرم افزار آنلاین میتوانید وضعیت افراد را در یاهو تشخیص دهید.

این نرم افزار افرادی که در یاهو مخفی (Invisible) هستند را به شما نشان میدهد. از جمله امکانات آن میتوان به ذخیره کردن آواتار فرد مورد نظر، اضافه کردن به لیست دوستان و همچنین فرستادن پیام به او اشاره کرد.


توسط glassy



چرا مدیران مــوفـق سایتها و انجمن ها و وبلاگها آدرس یـــاب میسازند؟

دوستانی که دائماً آدرس تغییر میدهند برای حفظ آمار بازدید خود از این برنامه ها برای اطلاع رسانی به کاربران خود استفاده میکنند و با هزینه بسیار ناچیزی بازدید سایت خود را از دست نخواهند داد.

چرا آدرس یاب ایران دانلود؟

1. پشتیبانی از نرم افزار

2. قابل اجرا در تمام نسخه های ویندوز (Seven, Vista, Xp, 98)

3. بدون ویروس یا تروجان

4. زیبا و منحصر به فرد با طراحی گرافیکی (توسط خود شما یا ما)

5. بدون محدودیت زمانی

6. آموزش استفاده و ساخت فایل سرور

7. تک فایل و بدون فایل اضافی

8. پر سرعت و قدرت

9. امنیت بالا

10. قابلیت نمایش پشتیبانی (ایمیل، یاهو مسنجر، فیسبوک، توییتر، تلفن، ...)

 

دانلود نمونه آدرس یاب

 


توسط glassy



به عنوان یک وبلاگ‌نویس قطعا شکل ظاهری وبلاگ برایتان اهمیت زیادی دارد. اینکه چگونه یک قالب مناسب برای وبلاگ مان انتخاب کنیم و رعایت چه نکاتی در رابطه با قالب و اجزای آن اهمیت دارد نکاتی است که در این درس به آن می پردازیم.


توسط glassy



چگونه برای وبلاگ مطلب بنویسیم؟ آیا نوشتن در یک وبلاگ نیاز به تکنیک خاصی دارد؟ آیا نوشتن در اینترنت مانند نوشتن یک کتاب یا مقاله برای ارایه در کلاس است؟ بعضی از وبلاگ‌نویس ها اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند و هر طور دلشان بخواهد می‌نویسند. در این درس می آموزید از چه قواعدی پیروی کنید تا برای وبلاگ تان به گونه‌ای مؤثر بنویسید.


توسط glassy



یکی از قابلیت هایی که مدیران بسیاری از وبلاگ ها برای جذاب کردن وبلاگ خود استفاده میکنند افزودن یک آهنگ به محیط وبلاگشان است. اما این موضوع ممکن است به مذاق کلیه بازدیدکنندگان خوش نیاید. به ویژه کاربرانی که از سرعت کم اتصال استفاده میکنند پخش اتوماتیک آهنگ در وبلاگ مورد بازدید ، مقدار زیادی از پهنای باند آنها را اشغال میکند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت اینترنت میشود. در صورتی که شما نیز از این دسته از کاربران هستید میتوانید با استفاده از این ترفند جلوی پخش موزیک را در وبلاگهایی که توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر بازدید میکنید ، بگیرید.


توسط glassy



کتاب آموزش ساخت افزونه برای مرورگر قدرتمند فایر فاکس به زبان اصلی (انگلیسی) آماده برای دانلود است. این کتاب به طور تخصصی به آموزش ساخت افزونه پرداخته است و اگر میخواهید با آن آشنا شوید این کتاب را پیشنهاد میکنم. البته چون این آموزش به زبان انگلیسی است برای برخی افراد سخت خواهد بود. امیدوارم بتوانید از این آموزش استفاده کامل را ببرید.


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود