کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


حفظ امنیت و حریم خصوصی در فضای اینترنت بسیار مهم و جدی است که همواره باید به آن توجه داشت. اهمیت این موضوع زمانی که شما صاحب یک وبلاگ هستید و افراد مختلفی از سراسر دنیا بازدید کننده‌ی شما هستند، چندین برابر هم می‌شود. تا زمانی که مرکز توجه قرار نگرفته باشید، خطر چندانی شما را تهدید نمی‌کند، ولی به محض اینکه تعداد بازدیدکننده‌های وبلاگ شما بیشتر ‌شود، به همین نسبت احتمال حمله به شما نیز بیشتر می‌شود. مخصوصا اگر یک وبلاگ سیاسی باشید یا مطالب شما در خلاف جهت منافع فرد یا گروهی باشد.


توسط glassy



یک سری از جدیترین ترفندهای رجیستری، ویندوز 7، ویندوز XP و برنامه های رایج که همگی درون یک فایل PDF هستند را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


توسط glassy



سورس این بازی جالب را در قالب Html نوشته شده که بازی کردن با اون خیلی جالب هست. حتما امتحان کنید!
فقط توجه داشته باشید که اگر از این بازی در سایت خود استفاده میکنید یک لینک به این آدرس در سایت خود یا در خود بازی قرار دهید. با این کار من اجازه استفاده از این بازی را به طور رایگان برای شما میدهم.

با تشکر

لینک بازی: http://future.loxblog.com/document/JavaScript%20Snake.htm


توسط glassy



 راهنمای کامل جهت ایجاد وبلاگ خوب در لوکس بلاگ...

اگر عکس مورد نظر شما در وبلاگ دیگری یا در سایت دیگری وجود دارد به راحتی میتوانید روی عکس راست کلیک کرده گزینه Copy را زده و سپس در اینجا (ویرایشگر متن)  راست کلیک کرده و Paste را زده عکس به اینجا در ویرایشگر متن ظاهر میشود

اگر عکس مورد نظر شما در کامپیوترتان است و میخواهید از کامپیوتر عکس داخل وبلاگ خود قرار دهید مرحل زیر را انجام دهید...


توسط glassy



 حتمالا تا به حال کلمه Google doodle را بسیار شنیده اید ، لوگوهای گوگل به مناسبت های مختلف . این رسمی است که گوگل پایه ریزی کرده ...


توسط glassy



  همزمان با عمومیت یافتن اینترنت، اغلب سازمانها و موسسات ضرورت توسعه شبکه اختصاصی خود را به درستی احساس کردند. در ابتدا شبکه های اینترا نت مطرح گردیدند. این نوع شبکه بصورت کاملاً اختصاصی بوده و کارمندان یک سازمان با استفاده از رمز عبور تعریف شده، قادر به ورود به شبکه و استفاده از منابع موجود می باشند. ولی اخیراً، موسسات و سازمانها با توجه به مطرح شدن خواسته های جدید (کارمندان از راه دور، ادارات از راه دور) اقدام به ایجاد شبکه های اختصاصی مجازی Virtual Private Network نموده اند. یک VPN ، شبکه ای اختصاصی بوده که از اینترنت برای ارتباط با سایت های از راه دور و ارتباط کاربران با یکدیگر استفاده می نماید. این نوع شبکه ها بجای استفاده از خطوط واقعی نظیر ...


توسط glassy



 ساخت پروفایل مختلف در یاهو مسنجر 
از منوی یاهو مسنجر گزینه login را زده و My profile را کلیک کنید. سپس گزینه Create/ Edit my profile را کلیک کنید. بعد روی گزینه Create new public profile کلیک کنید. سپس مشخصات خود را وارد کنید. 
۱) Name Your Profile: در اینجا شما باید نامی که دوست دارید بنویسید البت این دارای چندین شرایط میباشد. 
▪ باید یک کلمه باشد و بین آن هیچ فاصله ای نباشد. 
▪ باید ابتدا با حرف شروع شود. 
▪ حروف باید بصورت حروف کوچک (Lowercase - small letter) باشد. 
▪ از علائمی از قبیل ! @ # % ^ & * ( ) نباید استفاده شود. 
▪ استفاده از اسمهای زشت ، کریه و شهوت انگیز ممنوع میباشد. 


توسط glassy



 در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.


توسط glassy



 فرض کنید در محیط ویندوز قصد دارید چند فایل یا چند فولدر را به طور همزمان انتخاب کنید. در این زمان ناچار خواهید بود با استفاده از ماوس، آیتم‏های مورد نظر را با ایجاد یک مستطیل نقطه‏چینی انتخاب کنید و یا به کمک کلیدهای Shift و Ctrl و ترکیب آنها را به حالت انتخاب دربیاورید. اما در ویندوز ویستا و 7 قابلیت جدیدی اضافه شده است که انتخاب همزمان چندین آیتم را بسیار ساده می‏کند. این امکان با اضافه شدن چک باکس در کنار هر فایل و فولدر مهیا شده است. با چک باکس‏ها (Check Box) یا جعبه‏های تیک‏دار پیش از این در فرم های انتخابی موجود در ویندوز و صفحات اینترنتی آشنایی داشتید. در این ترفند نحوه فعال سازی چک باکس‏ها جهت انتخاب آیتم‏های مختلف را در ویندوز ویستا و 7 برای شما بازگو می‏نماییم.

به ادامه مطلب بروید...


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود