کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


حفظ امنیت و حریم خصوصی در فضای اینترنت بسیار مهم و جدی است که همواره باید به آن توجه داشت. اهمیت این موضوع زمانی که شما صاحب یک وبلاگ هستید و افراد مختلفی از سراسر دنیا بازدید کننده‌ی شما هستند، چندین برابر هم می‌شود. تا زمانی که مرکز توجه قرار نگرفته باشید، خطر چندانی شما را تهدید نمی‌کند، ولی به محض اینکه تعداد بازدیدکننده‌های وبلاگ شما بیشتر ‌شود، به همین نسبت احتمال حمله به شما نیز بیشتر می‌شود. مخصوصا اگر یک وبلاگ سیاسی باشید یا مطالب شما در خلاف جهت منافع فرد یا گروهی باشد.


توسط glassy



چگونه برای وبلاگ مطلب بنویسیم؟ آیا نوشتن در یک وبلاگ نیاز به تکنیک خاصی دارد؟ آیا نوشتن در اینترنت مانند نوشتن یک کتاب یا مقاله برای ارایه در کلاس است؟ بعضی از وبلاگ‌نویس ها اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند و هر طور دلشان بخواهد می‌نویسند. در این درس می آموزید از چه قواعدی پیروی کنید تا برای وبلاگ تان به گونه‌ای مؤثر بنویسید.


توسط glassy



یکی از قابلیت هایی که مدیران بسیاری از وبلاگ ها برای جذاب کردن وبلاگ خود استفاده میکنند افزودن یک آهنگ به محیط وبلاگشان است. اما این موضوع ممکن است به مذاق کلیه بازدیدکنندگان خوش نیاید. به ویژه کاربرانی که از سرعت کم اتصال استفاده میکنند پخش اتوماتیک آهنگ در وبلاگ مورد بازدید ، مقدار زیادی از پهنای باند آنها را اشغال میکند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت اینترنت میشود. در صورتی که شما نیز از این دسته از کاربران هستید میتوانید با استفاده از این ترفند جلوی پخش موزیک را در وبلاگهایی که توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر بازدید میکنید ، بگیرید.


توسط glassy



کتاب آموزش ساخت افزونه برای مرورگر قدرتمند فایر فاکس به زبان اصلی (انگلیسی) آماده برای دانلود است. این کتاب به طور تخصصی به آموزش ساخت افزونه پرداخته است و اگر میخواهید با آن آشنا شوید این کتاب را پیشنهاد میکنم. البته چون این آموزش به زبان انگلیسی است برای برخی افراد سخت خواهد بود. امیدوارم بتوانید از این آموزش استفاده کامل را ببرید.


توسط glassy



فایرفاکس مرورگری بسیار انعطاف پذیر است که تقریبأ هر نقطه ای از آن را میتوان با استفاده از تنظیمات داخلی و یا افزونه ها، بطور دلخواه ویرایش نمود. یکی از بخشهای مهم فایرفاکس ، بخش Config آن است که با تایپ عبارت about:config میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. about:config را در اصل میتوان پشت پرده فایرفاکس دانست که با استفاده از آن تغییرات فراوانی در مرورگر امکان پذیر است. هم اکنون قصد داریم تا 17 ترفند استثنایی در بخش about:config فایرفاکس را برای شما بازگو نماییم که چگونه فایرفاکس خود را با ویرایش کلیدهای بخش Config به شکل و حالت دلخواه خود در آورید. هیچکدام از این تنظیمات در بخش Options فایرفاکس نیست و به به همین دلیل میتواند برای هر کاربری تازگی داشته باشد.

توسط glassy



جدیدترین مجموعه کدهای جاوا برای زیبا کردن وبلاگ ها و وبسایت ها. این مجموعه شامل جدیدترین کدهای افکت گذاری، جلوه های ویژه به عکس ها، زیباسازی لینک ها و... برای استفاده از این کدهای کافیست کدهایی را که در قسمت <Head> قرار دارد به قسمت <Head> قالب خود منتقل کنید و کدهایی که در بخش <Body> قرار دارند رو به بخش <Body> ویرایش قالب خود اضافه کنید.


توسط glassy



یک سری از جدیترین ترفندهای رجیستری، ویندوز 7، ویندوز XP و برنامه های رایج که همگی درون یک فایل PDF هستند را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


توسط glassy



سورس این بازی جالب را در قالب Html نوشته شده که بازی کردن با اون خیلی جالب هست. حتما امتحان کنید!
فقط توجه داشته باشید که اگر از این بازی در سایت خود استفاده میکنید یک لینک به این آدرس در سایت خود یا در خود بازی قرار دهید. با این کار من اجازه استفاده از این بازی را به طور رایگان برای شما میدهم.

با تشکر

لینک بازی: http://future.loxblog.com/document/JavaScript%20Snake.htm


توسط glassy



 راهنمای کامل جهت ایجاد وبلاگ خوب در لوکس بلاگ...

اگر عکس مورد نظر شما در وبلاگ دیگری یا در سایت دیگری وجود دارد به راحتی میتوانید روی عکس راست کلیک کرده گزینه Copy را زده و سپس در اینجا (ویرایشگر متن)  راست کلیک کرده و Paste را زده عکس به اینجا در ویرایشگر متن ظاهر میشود

اگر عکس مورد نظر شما در کامپیوترتان است و میخواهید از کامپیوتر عکس داخل وبلاگ خود قرار دهید مرحل زیر را انجام دهید...


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود